Blog


Firemní blog online marketingové agentury Dostmedia s.r.o. Stručně a srozumitelně o internetovém marketingu od základů až k efektivním nástrojům. O cestě za zákazníkem a vyšším prodejem. O PPC kampaních, optimalizaci stránek (SEO), direct marketingu, sociálních sítích a dalších tématech.

Messenger Bot: Virtuální mluvčí

Rubrika FACEBOOK

Messenger Bot: Virtuální mluvčí

Dynamický a flexibilní prostředek pro přímý kontakt se zákazníky a pro osobní péči o ně. Virtuální mluvčí, který při správném nastavení, umí klientům předat veškeré informace, které ho zajímají. Budoucnost online marketingu.

Facebook: Změny 2018. Méně propagace?

Rubrika FACEBOOK

Facebook: Změny 2018. Méně propagace?

Mark Zuckerberg představil změny pro facebook v roce 2018. Více příspěvků od přátel a rodiny, méně nereklamních sdělení. Možná tím podporuje sociální interakci, možná sleduje komerční zájmy v online marketingu.

Facebook Explore Feed

Rubrika FACEBOOK

Facebook: Dvě nástěnky

Explore Feed, průzkumník příspěvků. Facebooková raketa, která nabírá směr k reklamám a sponzorování. Směr, který bude pro Stránky znamenat nezbytnost přechodu na komerční lety do Vesmíru a pro facebook raketový vzestup zisků.

Remarketing: využití PPC reklamy

Rubrika PPC

Remarketing: Opakování je matkou úspěchu

Remarketing je využitím PPC reklamy ve formě textů, bannerů či videí s cílem přivést zpět osoby, které web již navštívily. Opakování je matkou nejen moudrosti, ale také úspěchu s vysokou návratností investic.

Long Tail - konkrétní klíčové slovo

Rubrika ONLINE MARKETING

Long Tail. Z chvostu za vítězstvím!

Long Tail, konkrétní klíčová slova, díky nimž je možné i na pomyslném chvostu závodního pole získat takové výhody a přednosti, které podnikatele posunou na první příčky a k protržení cílové pásky v rámci SEO či PPC.

Facebook Shop Section

Rubrika FACEBOOK

Facebook stránka jako obchod

Pro uživatele Facebooku může být vaše stránka přímou cestou k nabízeným produktům. Pro vás je oddíl Obchod (Shop Section) přímou cestou mezi zákazníky. Ukažte jim svoji nabídku!

Klíčová slova - SEO

Rubrika SEO

Klíčová slova? Otázky i odpovědi

Vyhledávání na internetu je vždy o správné formulaci na obou stranách. Toho, kdo hledá, i toho, kdo má být nalezen. Podstatnou roli v protnutí poptávky s nabídkou hrají pak klíčová slova.

Facebook, Instagram - ideální prostor pro prezentaci

Rubrika FACEBOOK

„Nevyčerpatelný“ prostor

Facebook a Instagram. Novodobá náměstí, kde se konají trhy a všechny důležité události. Místa setkání lidí a setkání se s lidmi. Ideální prostor pro prezentaci.

Konference Cashflow summit 2017

Rubrika POSTŘEHY

CASHFLOW SUMMIT

Konference o investičních příležitostech klasických (akcie, nemovitosti a kovy) i novodobých (kryptoměny, sdílená ekonomika a startupy). A také o investicích do online marketingu.

Emailing - právní regulace

Rubrika E-MAIL MARKETING

E-mailing - právní regulace

Pokud e-mailing používáte v souladu s právními předpisy, tak je jednou z nejlevnějších metod online marketingu. V ostatních případech se může prodražit o velkou pokutu.

Marketingový plán a strategie

Rubrika ONLINE MARKETING

Marketingový plán

Internet je rychlé a neustále proměnné prostředí. Přesto, nebo možná právě proto, se online marketing neobejde bez potřeby řádného plánování a správných marketingových strategií.

Online marketing - komu slouží

Rubrika ONLINE MARKETING

Online marketing - komu slouží?

Internetový marketing nevede jen k zvýšení zisku. Napomáhá jakémukoli prosazení se, ať už jde o prezentaci zboží a služeb, nebo třeba jen myšlenek či volebních programů.

Emailing - kontakt a věrnost

Rubrika E-MAIL MARKETING

E-mailing - kontakt a věrnost

Vytváření přímého vztahu a úzkého kontaktu s vlastní klientelou je bezesporu nezbytné. E-mailový marketing je snadnou a levnou cestou, která má však limity a úskalí. A na ty pozor.

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Rubrika SEO

SEO - umění nechat se nalézt

Optimalizace webu pro vyhledávače je metodou, jak předběhnout svou konkurenci, a to v pořadí výsledků zobrazovaných vyhledávači a v návštěvnosti webu.

PPC - pay per click

Rubrika PPC

PPC - rozumem k úspoře a výsledkům

Pay per click, placené kliknutí: metoda affiliate marketingu, kde inzerent platí jen za skutečný efekt reklamy, za zisk zájemců. Při správném nastavení se víc než vyplatí.


Online marketing - nástroj moderního podnikání

Rubrika ONLINE MARKETING

Online marketing - nástroj moderního podnikání

Marketing je prostředkem setkání nabídky s poptávkou. A to se dnes nejlépe realizuje na internetu. Odtud „internetový marketing“, známý také jako „online marketing“.