Blog

Stručně a srozumitelně o internetovém marketingu od základů až k efektivním nástrojům. O cestě za zákazníkem, větším úspěchem a vyšším prodejem. O PPC kampaních, optimalizaci pro vyhledávače (SEO), direct marketingu, sociálních sítích a dalších tématech.

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy lépe cílit. Nezapomínejte, že se Pixel následně nedá převést na někoho jiného. Majitelem tedy bude...

Jak v Business Manageru nastavit a spravovat způsoby platby

Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem na FB, pro hry, dary nebo Messenger, za FB reklamy můžete platit následujícími způsoby platby....

Co je to Business Manager a jak ho založit?

Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. Pokud budete používat Business Manager, oddělíte osobní a firemní FB. Přidávání lidí a...

PPC kampaně, jejich nastavení a výhody

PPC je zkratka z anglického pay-per-click a jde o platbu za proklik. Inzerenti tedy platí jen tehdy, pokud uživatel klikne na jejich PPC reklamu, ať už ve vyhledávačích na FB či kdekoli jinde na webu. Platíte tedy pouze za návštěvníky svých stránek a ne za pouhé...

Co je to messenger bot a jak funguje

Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky jsou často přeplněné a lidé do nich proto ani nechodí. Statisticky je otvíranost e-mailů...

Máte stejný obsah příspěvků na FB i Instagramu? Zkuste to změnit!

Pokud se ptáte, proč má mít Facebook raději jiný obsah než Instagram, pokusíme se vám to vysvětlit. Pouhé sdílení příspěvků není vždy zcela efektivní formou marketingu. Pokud jste vložili na Facebook příspěvek, který zaznamenal velký úspěch, získal spoustu likes,...

Případová studie – Lead Ads

Digitální agentura Dostmedia spolupracuje od začátku roku 2018 s klientem působícím na trhu zakládání obchodních společností, Ready Made a dalších služeb pro podnikatele. Tento klient podniká již od roku 2016, ale teprve s odborně řízeným online marketingem pocítil...

Radikální změny na FB v rámci optimalizace rozpočtu kampaní!

Facebook přichází s radikálními změnami pro inzerenty při práci s optimalizací rozpočtu na úrovni sady reklam. Změna má nastat v září 2019. Už nepůjde nastavit denní či dlouhodobý rozpočet na úrovni sady reklam! Optimalizace rozpočtu kampaně v novém kabátě Funkce...

Jaké mají být rozměry fotografií na Facebooku?

Pokud používáte Facebook hlavně pro marketingové účely, v mnoha případech je třeba při prezentaci odkazů a Facebook reklamní kampaně použít fotografii, která musí mít specifické rozměry. Jaká je tedy vhodná velikost fotografie na Facebooku? Záleží na jejím účelu....

Jaké mají být rozměry fotografií na Instagramu?

Pokud používáte Instagram pro marketingové účely, je třeba při prezentaci nahrát fotografii či obrázek ve vhodných rozměrech. V případě Instagramu je důležitý poměr stran a jde o mnohem důležitější měřítko, než jsou rozměry v pixelech. Rozměry v pixelech jsou důležité...

Zprávu na Facebooku lze nově smazat. Jak na to?

Nově můžete mít své konverzace na Facebooku více pod kontrolu. Messenger umožní vymazat odeslanou zprávu. Je třeba si ale dát pozor na následující věci. V reakci na potíže týkajících se soukromí na FB se vedení společnosti snaží znovu v uživatelích vzbudit důvěru. FB...