Blog

Stručně a srozumitelně o internetovém marketingu od základů až k efektivním nástrojům. O cestě za zákazníkem, větším úspěchem a vyšším prodejem. O PPC kampaních, optimalizaci pro vyhledávače (SEO), direct marketingu, sociálních sítích a dalších tématech.

Hlavní sezóna se blíží! Nechte si udělat audit zadarmo!

Hlavní sezóna se blíží! Nechte si udělat audit zadarmo!

Víte, proč začít s kampaněmi už nyní? Koncem léta se totiž začínají lidé poohlížet po vánočních dárcích. Dobře vědí, že pak už na to nebude čas. Začněte s budováním povědomí letos mnohem dříve a získejte náskok před ostatními. Cestou k lepším výskledkům se využívají...

Novinky na Google

Novinky na Google

Google nedávno zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání. Update má pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. Navíc klade větší důraz na obrázky, které vyhodnocuje v rámci SEO.  Zadejte si do vyhledávače lokalitu a akce a zobrazí se vám výsledky. V...

Jak začít s Google Ads

Jak začít s Google Ads

  Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a více objednávek, což se odrazí i v obratu a zisku vaší firmy.       Hlavní...

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy lépe cílit. Nezapomínejte, že se Pixel následně nedá převést na někoho jiného. Majitelem tedy bude...

Jak v Business Manageru nastavit a spravovat způsoby platby

Jak v Business Manageru nastavit a spravovat způsoby platby

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy lépe cílit. Nezapomínejte, že se Pixel následně nedá převést na někoho jiného. Majitelem tedy bude...

Co je to Business Manager a jak ho založit?

Co je to Business Manager a jak ho založit?

Pokud se vám podařilo Business Manager úspěšně založit, podívejte se s námi jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru. Ukážeme si, jak to zvládnout snadno a rychle. Jakmile si založíte Business Manager, můžete si do něj přidat stránku nebo reklamní...

PPC kampaně, jejich nastavení a výhody

PPC kampaně, jejich nastavení a výhody

Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. Pokud budete používat Business Manager, oddělíte osobní a firemní FB. Přidávání lidí a...

Co je to messenger bot a jak funguje

Co je to messenger bot a jak funguje

PPC je zkratka z anglického pay-per-click a jde o platbu za proklik. Inzerenti tedy platí jen tehdy, pokud uživatel klikne na jejich PPC reklamu, ať už ve vyhledávačích na FB či kdekoli jinde na webu. Platíte tedy pouze za návštěvníky svých stránek a ne za pouhé...

Máte stejný obsah příspěvků na FB i Instagramu? Zkuste to změnit!

Máte stejný obsah příspěvků na FB i Instagramu? Zkuste to změnit!

Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky jsou často přeplněné a lidé do nich proto ani nechodí. Statisticky je otvíranost e-mailů...

Případová studie – Lead Ads

Případová studie – Lead Ads

Pokud se ptáte, proč má mít Facebook raději jiný obsah než Instagram, pokusíme se vám to vysvětlit. Pouhé sdílení příspěvků není vždy zcela efektivní formou marketingu. Pokud jste vložili na Facebook příspěvek, který zaznamenal velký úspěch, získal spoustu likes,...