Digitální agentura Dostmedia spolupracuje od začátku roku 2018 s klientem působícím na trhu zakládání obchodních společností, Ready Made a dalších služeb pro podnikatele. Tento klient podniká již od roku 2016, ale teprve s odborně řízeným online marketingem pocítil výrazný pokrok. 

Klient má jasný slogan: „Podnikejte, my se postaráme!“. Jeho služby jsou tedy jasné, od založení společnosti přes sídlo společnosti až po účetnictví. Klient se stará o druhé a potřeboval někoho, kdo se postará o něj, o jeho prezentaci navenek. Klient nás tedy oslovil s jasným zadáním: propagace služeb a generování zájemců. 

A tak jsme, mimo jiné, aplikovali zapojení tzv. Lead Ads kampaní na Facebooku.

 

Jak jsme zadání vyřešili konkrétně?

Pro začátek jsme vybrali propagaci jedné služby, protože někdy méně bývá více. Následně jsme s kolegy kampaň připravili ve dvou variantách. První varianta A směřovala na web klienta. Tam byl připravený kontaktní dotazník. Druhá varianta B vedla návštěvníky do předpřipraveného formuláře na Facebooku. Klíčová byla přitom otázka cílové skupiny, a to s ohledem na propagovanou službu – zakládání společností – na správně kladené otázky a na preference návštěvníků.

Jaké byly první výsledky?

Varianta A nefungovala. Lidé na web přišli, podívali se a odešli. Nechtěli na něm trávit čas vyplňováním dotazníku. Varianta B fungovala skvěle. Návštěvníci díky předpřipravenému formuláři šetřili čas a reagovali okamžitě. Proto jsme se rozhodli směřovat veškerou energii pouze do této kampaně. A vyplatilo se! Do dnešního dne kampaň vygenerovala přes 140 zájemců. Konverzní poměr formuláře je přes 15 %. Klient má k dispozici jak telefonní číslo pro okamžitý telefonní kontakt, tak emailovou adresu pro možnost opakovaného oslovení zájemců (to vše samozřejmě s jejich souhlasem).

 

Jaká je relevance uchazečů?

Pokud již máte zkušenosti s Lead Ads na Facebooku určitě i vás potkala tato situace. Kampaně se plní leady, ale jsou nerelevantní. Lidé nereagují na telefony, emaily a když už se někomu dovoláte, tak vás odmítne. Proto nás těší, že úspěšnost uzavření spolupráce je u získaných kontaktů přes 50 %. Jednoduše řečeno, každý druhý získaný lead skončí uzavřeným obchodem!