PPC je zkratka z anglického pay-per-click a jde o platbu za proklik. Inzerenti tedy platí jen tehdy, pokud uživatel klikne na jejich PPC reklamu, ať […]
Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky […]
Pokud se ptáte, proč má mít Facebook raději jiný obsah než Instagram, pokusíme se vám to vysvětlit. Pouhé sdílení příspěvků není vždy zcela efektivní formou marketingu. […]
Facebook přichází s radikálními změnami pro inzerenty při práci s optimalizací rozpočtu na úrovni sady reklam. Změna má nastat v září 2019. Už nepůjde nastavit […]
Pokud používáte Facebook hlavně pro marketingové účely, v mnoha případech je třeba při prezentaci odkazů a Facebook reklamní kampaně použít fotografii, která musí mít specifické […]
Pokud používáte Instagram pro marketingové účely, je třeba při prezentaci nahrát fotografii či obrázek ve vhodných rozměrech. V případě Instagramu je důležitý poměr stran a jde o […]
Nově můžete mít své konverzace na Facebooku více pod kontrolu. Messenger umožní vymazat odeslanou zprávu. Je třeba si ale dát pozor na následující věci. V […]
Založit si Facebookovou stránku je velmi jednoduché. Přesto můžeme vidět na mnoha profilech začátečnické chyby. Vyberte si správný profilový obrázek a podívejte se na základní […]
S platným Google účtem se můžete snadno přihlásit do služby Google Analytics přes přihlašování na této adrese. Pokud jej ještě nemáte založený, poradíme vám, jak na to.