fbpx
Dostmedia

Facebook: Změny 2018. Méně propagace?

3. 6. 2018
V pátek, dne 12. ledna 2018 obletěla svět zpráva, podle které Mark Zuckerberg, šéf facebooku, ohlásil zásadní změny ve směřování této sociální sítě. Interpretace jeho vyjádření byla vesměs pozitivní: uživatelé se primárně mají dostat k příspěvkům svých přátel.
Číst více ➜

Facebook: Dvě nástěnky

3. 6. 2018
Od dob, kdy byl na facebooku spuštěn projekt Explore Feed (v češtině "průzkumník příspěvků"), který se ve formě ikony s raketou nejdříve projevil mobilním uživatelům a až následně těm desktopovým, visí ve vzduchu otázka, k čemu tato služba reálně slouží. Kam tato raketa vlastně směřuje?
Číst více ➜

Remarketing: Opakování je matkou úspěchu

3. 6. 2018
Není žádným tajemstvím, že každá reklamní kampaň cílí na konkrétní skupinu potenciálních zákazníků. Může cílit samotnou podstatou prezentované služby či výrobku, kdy je zřejmé, že reklama na alkoholický nápoj abstinenta nezaujme.
Číst více ➜

Long Tail. Z chvostu za vítězstvím!

Od roku 2004, kdy Chris Anderson, toho času šéfredaktor časopisu Wired, poprvé použil termínu Long Tail, je v oblasti online marketingu, respektive search engine marketingu (SEM), zřejmé, že okrajové produkty a okrajové pojmy na internetu vlastně neexistují.
Číst více ➜

Facebook stránka jako obchod

3. 6. 2018
Na Facebooku se dnes vystavuje kdekdo a s kdečím. Vývojáři sociální sítě se této myšlenky chytili a zavedli novou službu, díky které mohou být na Facebooku vystaveny také produkty nabízené k prodeji.
Číst více ➜

Klíčová slova? Otázky i odpovědi

Jste podnikatel? Chcete uspět, dosáhnout prodejnosti, navýšit výdělky a zisky? Jste aktivista, zapálený občan, filantrop? Chcete prosadit své myšlenky, názorové hodnoty, podpořit dobrou věc, oslovit společnost a něco změnit? Nebo jste politik? Chcete prosadit svůj program, získat voliče, dostat se k moci? Ve všech těchto případech platí, že pokud chcete uspět, musíte lidem nabídnout to, co aktuálně chtějí, co hledají. Spojit vaše odpovědi s jejich otázkami.
Číst více ➜

Facebook: „Nevyčerpatelný“ prostor

3. 6. 2018
Ve světě marketingu platilo a stále platí vždy jedno základní pravidlo: potenciální klientela, zákazníci a jiní odběratelé nabízených produktů a služeb, se hledá vždy tam, kde je, kde se pohybuje, a okolo bodů, kolem kterých se shlukuje. Historicky k tomu sloužily výstavní štíty na domech a náměstích, poutače a následně billboardy podél cest, následně inzertní tabule s plakáty a stránky periodického tisku a s moderní technologií také přijímače rozhlasového či televizního vysílání.
Číst více ➜

Online marketing - komu slouží?

Marketing a stejně tak online marketing je nejčastěji vnímán ve spojitosti s podnikateli, podnikajícími právnickými či fyzickými osobami. Marketing se při tomto chápání stává synonymem reklamy, obchodního sdělení, kterým jsou zboží či služby prezentovány a nabízeny zákazníkům, aby podnikatel vydělal.
Číst více ➜

E-mailing - právní regulace

E-mailing jakožto zástupce přímého marketingu (direct marketing) je stále hojně využívanou praktikou, mezi jejíž znaky patří zejména vysoká efektivnost a snadná měřitelnost úspěchu kampaně za vynaložení minimálních, respektive prakticky nulových nákladů. Jako taková poutá tato metoda pozornost nejen podnikatelů, jejích uživatelů, ale také zákonodárných a regulačních subjektů, jejichž činnost nastavuje pravidla oddělující e-mailový marketing od spamů.
Číst více ➜

Marketingový plán

Použití online marketingu samo o sobě nezaručuje dosažení kýženého výsledku. Online marketing a používané metody musejí být zvoleny a využity správně. I v této oblasti tak platí ono lidové moudro „dvakrát měř a jednou řež“. A hlavně platí: nezapomeň na marketingový plán!
Číst více ➜
E-mailFacebookInstagram
Dostmedia
Dostmedia s.r.o. | náměstí I. P. Pavlova 1785/3, 120 00, Praha 2, Nové Město
crossmenu