Dostmedia
Poptejte nás

Novinky z online světa

Využití Google Assistant a Google Lens

Už jste se naučili využívat službu Google Lens? Podívejme se, jak vám může posloužit. Můžete se těšit i na novinky Google Assistant. Podívejte se, jak je smysluplně využívat.
Číst více

Novinky v oblasti využití sociálních sítí

Mnoho užitečných pomůcek mají nejpoužívanější sociální sítě, tedy Instagram a Facebook. Ušetří vám čas, nabídnou nové statistiky i možnosti reklamy.
Číst více

Messenger Bot: Virtuální mluvčí

Online marketing je bez veškerých pochybností cestou, jak se představit zákazníkům, jak jim prezentovat své produkty a služby, jak si zákazníka udržet a přimět ho k návratu.
Číst více

Facebook: Změny 2018. Méně propagace?

V pátek, dne 12. ledna 2018 obletěla svět zpráva, podle které Mark Zuckerberg, šéf facebooku, ohlásil zásadní změny ve směřování této sociální sítě. Interpretace jeho vyjádření byla vesměs pozitivní: uživatelé se primárně mají dostat k příspěvkům svých přátel.
Číst více

Facebook: Dvě nástěnky

Od dob, kdy byl na facebooku spuštěn projekt Explore Feed (v češtině "průzkumník příspěvků"), který se ve formě ikony s raketou nejdříve projevil mobilním uživatelům a až následně těm desktopovým, visí ve vzduchu otázka, k čemu tato služba reálně slouží. Kam tato raketa vlastně směřuje?
Číst více

Remarketing: Opakování je matkou úspěchu

Není žádným tajemstvím, že každá reklamní kampaň cílí na konkrétní skupinu potenciálních zákazníků. Může cílit samotnou podstatou prezentované služby či výrobku, kdy je zřejmé, že reklama na alkoholický nápoj abstinenta nezaujme.
Číst více

Long Tail. Z chvostu za vítězstvím!

Od roku 2004, kdy Chris Anderson, toho času šéfredaktor časopisu Wired, poprvé použil termínu Long Tail, je v oblasti online marketingu, respektive search engine marketingu (SEM), zřejmé, že okrajové produkty a okrajové pojmy na internetu vlastně neexistují.
Číst více

Facebook stránka jako obchod

Na Facebooku se dnes vystavuje kdekdo a s kdečím. Vývojáři sociální sítě se této myšlenky chytili a zavedli novou službu, díky které mohou být na Facebooku vystaveny také produkty nabízené k prodeji.
Číst více

Klíčová slova? Otázky i odpovědi

Jste podnikatel? Chcete uspět, dosáhnout prodejnosti, navýšit výdělky a zisky? Jste aktivista, zapálený občan, filantrop? Chcete prosadit své myšlenky, názorové hodnoty, podpořit dobrou věc, oslovit společnost a něco změnit? Nebo jste politik? Chcete prosadit svůj program, získat voliče, dostat se k moci? Ve všech těchto případech platí, že pokud chcete uspět, musíte lidem nabídnout to, co aktuálně chtějí, co hledají. Spojit vaše odpovědi s jejich otázkami.
Číst více

Facebook: „Nevyčerpatelný“ prostor

Ve světě marketingu platilo a stále platí vždy jedno základní pravidlo: potenciální klientela, zákazníci a jiní odběratelé nabízených produktů a služeb, se hledá vždy tam, kde je, kde se pohybuje, a okolo bodů, kolem kterých se shlukuje. Historicky k tomu sloužily výstavní štíty na domech a náměstích, poutače a následně billboardy podél cest, následně inzertní tabule s plakáty a stránky periodického tisku a s moderní technologií také přijímače rozhlasového či televizního vysílání.
Číst více
crossmenuchevron-downarrow-up