Už jste se naučili využívat službu Google Lens? Podívejme se, jak vám může posloužit. Můžete se těšit i na novinky Google Assistant. Podívejte se, jak je smysluplně využívat.
Google je gigant, se kterým musíte umět držet krok, pokud chcete uspět. Nyní spustil anglickou beta verzi responzivních reklam ve vyhledávání. Využijte možnost nahrání až 15 nadpisů a 4 popisků do jediné reklamy! Tak se vám podaří své fanoušky mnohem lépe zaujmout. Google pak následně testuje jejich jednotlivé kombinace a zobrazuje pouze ty s nejlepším výkonem. Může tak udělat hodně práce za vás. V jedné reklamě se mohou zobrazit až 3 nadpisy a 2 popisky současně.
Google nabízí i nové kampaně v Nákupech s optimalizací pro cíl. Udělejte prvotní nastavení a zbytek řízení kampaně už pojede automaticky. Do jedné kampaně zahrnete reklamy ve vyhledávání, obsahové síti, na YouTube a remarketing. Reklamy se zobrazují s ohledem na vámi stanovený cíl. Kde je háček? Podmínkou je remarketingový seznam s minimálně 100 uživateli a 20 konverzí za 45 dní v běžné kampani s Nákupy. Nové kampaně v Nákupech se brzy zobrazí ve vašich účtech.
Služba u Google Asisstant bude během roku dostupná i u nás a navíc v češtině. Aplikace šetří čas tím, že propojuje hlasové a vizuální vyhledávaní. Můžete tak provést rezervaci služeb nebo vyhledávat produkty.
Služba Google Lens je součástí aplikace Google Assistant a umožňuje vyhledávat vizuálně. Aplikace bude umístěna přímo v kamerovém režimu vybraných značek telefonů.
A jak je to s novinkami? Po zkopírování textu pomocí kamery Google Lens, který funguje v reálném čase, se vám na základě písmen a kontextu zobrazí odpověď. Zadáte-li neznámy výraz do Google Lens, obratem máte před sebou vzhled i obsah. Poradí si i s obecnými otázkami. Zařizujete dětský pokoj a syn miluje akční hrdiny? Bude vám zobrazen dětský pokoj zařízený přesně v tomto stylu. Operační systém iOS jej ještě nemá k dispozici. Zvolte funkci rozeznání obrázků přes Google Photo zahrnující Google Lens.