Dostmedia
Poptejte nás

Jak jsme zvětšili databázi kontaktů o 126% a zvedli obrat o 41% s nulovou reklamní investicí?

CzechWealth je společnost, která už více než 15 let pomáhá lidem s obchodováním na burze. V rámci své činnosti připravují kurzy, nabízí odborné poradenství a prodávají tématicky zaměřené knihy, aby lidé díky těmto všem zdrojům ziskově obchodovali na burze.

Jaký byl cíl propagace?

Cílem propagace bylo získat do databáze messengeru přirozenou cestou relevantní kontakty, kterým budeme moci dlouhodobě posílat nové termíny seminářů a také nabídku produktu Live Trading Asistent. Live Trading Asistent je služba, díky které mohou lidé zadávat obchody na burze přesně podle profesionálů, kterými jsou Ludvík Turek a Roman Dvořák.

Jak jsme propagaci nastavili?

Rozhodli jsme se pro dlouhodobou strategii, založenou na propojení příspěvků na Facebookové stránce s messenger botem. Využili jsme skvělého potenciálu pravidelných příspěvků, tzv. “Střípků ze světa tradera”, které Ludvík Turek každý týden sepisoval, tyto příspěvky dosahovaly perfektních výsledků co se týče dosahu a reakcí, kdy příspěvek běžně zasáhl 5-7 tisíc lidí bez jakékoliv propagace.

S klientem jsme domluvili vytvoření webové sekce blogu, do které se nově vkládaly “Střípky ze světa tradera” ve formě článku. Nejvíce se změnil koncept příspěvku na Facebookové stránce: Každý týden ve chvíli, kdy jsou na webu publikovány “Střípky ze světa tradera”, vytvoříme tématický bannerový příspěvek, který je propojený skrze messenger bota. V textu příspěvku použijeme vždy jen část textu za “Střípků” a pokud lidé chtějí pokračovat ve čtení, kliknou na obrázek příspěvku, který je přesměruje do messenger bota. V messenger botovi lidem již pošleme článek, čímž také zajistíme zařazení do naší databáze kontaktů. Následně lidem v databázi posíláme nové termíny seminářů a vzniká nám tak nový komunikační kanál.

Jaké jsou výsledky?

Celkově jsme díky této kreativní práci se “Střípky” jsme zvětšili databázi kontaktů o 126.36% s nulovou finanční investicí. Vzhledem k faktu, že klasicky probíhá akvizice kontaktů přes placené reklamy se jedná o ušetření značných nákladů.

Část kontaktů, které jsme takto získali do naší databáze, následně provedla na webu Czechwealth.cz nákupy služby Live Trading Asistent. Tyto nákupy, které jsme získali opět s nulovými náklady, se postaraly o 41% obratu ze sociálních sítí v daném období.

Možná i vám můžeme pomoci s propagací vašeho byznysu skrze messenger bota. Pokud máte zájem o nezávazný návrh strategie zdarma, kontaktujte nás.

Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up