Dostmedia
Poptejte nás

Novinky z online světa

TikTok a jeho marketingový potenciál

TikTok: Co to je, co umí a jak využít jeho marketingový potenciál? TikTok patří mezi nejrozšířenější sociální sítě na světě, svým nástupem na trh překonal […]
Číst více

Nová sociální síť Threads

O co jde a co od ní čekat? V červenci loňského roku spatřila světlo světa nová sociální síť Threads. A ihned po spuštění trhala rekordy […]
Číst více

Rekapitulace objednávky

Nová funkcionalita na e-shopu: Shoptet přichází s rekapitulací objednávky E-shopy mají před sebou největší nákupní žně roku – Vánoce. Aby bylo pro zákazníky nakupování co […]
Číst více

Převratná novinka v automatickém překládání

E-commerce nám umožňuje snadno rozšířit počet svých potenciálních zákazníků tím, že dokážeme oslovit svou cílovou skupinu také za hranicemi České republiky. V tomto ohledu však vyvstává […]
Číst více

Facebook ruší pravidlo 20 % textu

V září letošního roku nastala velká změna. Facebook nadále nebude penalizovat reklamní příspěvky, jejichž obrázky obsahují větší množství textu. Kam nás to zavede? Dlouhá léta byl […]
Číst více

Hlavní sezóna se blíží! Nechte si udělat audit zadarmo!

Víte, proč začít s kampaněmi už nyní? Koncem léta se totiž začínají lidé poohlížet po vánočních dárcích. Dobře vědí, že pak už na to nebude […]
Číst více

Instagram shop: Další příležitost, jak prodávat online

Při podnikání online musíme usilovat o to, aby cesta zákazníka od chvíle, co nás poprvé uvidí, až do chvíle, kdy provede nákup, byla co nejsnazší […]
Číst více

Novinky na Google

Google nedávno zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání. Update má pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. Navíc klade větší důraz na obrázky, které […]
Číst více

Jak začít s Google Ads

Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a […]
Číst více

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy […]
Číst více
Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up