E-commerce nám umožňuje snadno rozšířit počet svých potenciálních zákazníků tím, že dokážeme oslovit svou cílovou skupinu také za hranicemi České republiky. V tomto ohledu však vyvstává […]
V září letošního roku nastala velká změna. Facebook nadále nebude penalizovat reklamní příspěvky, jejichž obrázky obsahují větší množství textu. Kam nás to zavede? Dlouhá léta byl […]
Google nedávno zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání. Update má pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. Navíc klade větší důraz na obrázky, které […]
Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a […]
Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy […]
Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem […]
Pokud se vám podařilo Business Manager úspěšně založit, podívejte se s námi jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru. Ukážeme si, jak to zvládnout […]
Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. […]