Digitální agentura Dostmedia spolupracuje od začátku roku 2018 s klientem působícím na trhu zakládání obchodních společností, Ready Made a dalších služeb pro podnikatele. Tento klient podniká již od roku 2016, ale teprve s odborně řízeným online marketingem pocítil výrazný pokrok.
Klient má jasný slogan: „Podnikejte, my se postaráme!“. Jeho služby jsou tedy jasné, od založení společnosti přes sídlo společnosti až po účetnictví. Klient se stará o druhé a potřeboval někoho, kdo se postará o něj, o jeho prezentaci navenek. Klient nás tedy oslovil s jasným zadáním: propagace služeb a generování zájemců.
A tak jsme, mimo jiné, aplikovali zapojení tzv. Lead Ads kampaní na Facebooku.
Pro začátek jsme vybrali propagaci jedné služby, protože někdy méně bývá více. Následně jsme s kolegy kampaň připravili ve dvou variantách. První varianta A směřovala na web klienta. Tam byl připravený kontaktní dotazník. Druhá varianta B vedla návštěvníky do předpřipraveného formuláře na Facebooku. Klíčová byla přitom otázka cílové skupiny, a to s ohledem na propagovanou službu – zakládání společností – na správně kladené otázky a na preference návštěvníků.
Varianta A nefungovala. Lidé na web přišli, podívali se a odešli. Nechtěli na něm trávit čas vyplňováním dotazníku. Varianta B fungovala skvěle. Návštěvníci díky předpřipravenému formuláři šetřili čas a reagovali okamžitě. Proto jsme se rozhodli směřovat veškerou energii pouze do této kampaně. A vyplatilo se! Do dnešního dne kampaň vygenerovala přes 140 zájemců. Konverzní poměr formuláře je přes 15 %. Klient má k dispozici jak telefonní číslo pro okamžitý telefonní kontakt, tak emailovou adresu pro možnost opakovaného oslovení zájemců (to vše samozřejmě s jejich souhlasem).
Pokud již máte zkušenosti s Lead Ads na Facebooku určitě i vás potkala tato situace. Kampaně se plní leady, ale jsou nerelevantní. Lidé nereagují na telefony, emaily a když už se někomu dovoláte, tak vás odmítne. Proto nás těší, že úspěšnost uzavření spolupráce je u získaných kontaktů přes 50 %. Jednoduše řečeno, každý druhý získaný lead skončí uzavřeným obchodem!