E-shopy mají před sebou největší nákupní žně roku – Vánoce. Aby bylo pro zákazníky nakupování co možná nejpohodlnější, nejrychlejší a zároveň také nejpřehlednější, zavádí platforma Shoptet, na které jede už přes 37 tisíc e-shopů, novinku.
Od 1. prosince přidává do košíku rekapitulaci objednávky. Zákazník tak bude mít své vybrané produkty hezky na očích. Nová funkcionalita, o které zatím Shoptet informoval jenom e-mailem, bude představovat shrnutí obsahu celé objednávky. Tento výčet produktů, který v ní dosud chyběl, se bude zobrazovat na poslední, děkovací stránce.
Zatím to vypadá, že tato vychytávka se v první fázi bude týkat pouze některých šablon, pravděpodobně těch podporovaných. K nim patří Samba, Disco, Step, Classic, Waltz, Tango a Techno. Od začátku příštího roku však bude zapnuta automaticky u všech e-shopů.
Provozujete-li e-shop na Shoptetu a využíváte některou z výše zmíněných šablon, můžete si rekapitulaci objednávky aktivovat už teď. Najdete ji v části Vzhled a obsah, kde se přes Editor a Další nastavení dostanete až k individuálním úpravám jejího vzhledu. Pozor: Pokud máte některou z HTML úprav, nezapomeňte zkontrolovat, jestli vše funguje správně a na stránce se nevyskytla nějaká chyba.
Co hodnotíme jako drobnou nevýhodu této novinky je, že se rekapitulace objeví až po odeslání objednávky. Většina našich klientů tuto funkci požadují ještě před odesláním. Pokud byste si tuto úpravu shoptetu na míru také přáli, můžete nás kontaktovat.