Dostmedia
Poptejte nás

Novinky v oblasti využití sociálních sítí

Mnoho užitečných pomůcek mají nejpoužívanější sociální sítě, tedy Instagram a Facebook. Ušetří vám čas, nabídnou nové statistiky i možnosti reklamy.

Novinky z Facebooku

Facebook nyní lépe vyhodnocuje interakce vašich sledujících a přidává nové metriky do video analytiky. V retenčním grafu ve video se zobrazí rozdělení diváků na followery vs. ne-followery. Počty zhlédnutí videa rozdělí podle těch, co stránku sledují a nesledují. Díky Zoom Chart zjistíte, které části videa byly nejzajímavější pro sledující. Na ty pak můžete lépe cílit.

Facebook hodlá spustit nový způsob hodnocení firemních profilů, který nyní testuje. Při hodnocení bude zohledňovat více faktorů a používat bodovou stupnici 1 až 10. Do hodnocení se promítne doporučení či rychlost firmy v odpovědích na soukromé zprávy. Jde o další způsob, jak se dostat o level výš.

Novinky na Instagramu

V rámci nových nástrojů u obchodních profilů nově Instagram přidal call-to-action tlačítka, která se objevují hlavně u přímých zpráv. Důležité zprávy si označte hvězdičkou a konverzaci si vyfiltrujte. Usnadní vám to dlouhé hledání a možnost se k příspěvkům později vrátit. V business profilu najdete call-to-action tlačítko v úpravách profilu a v kategorii kontakty. Díky nim si lze rovnou rezervovat místo v restauraci nebo zakoupit vstupenky do kina či na koncert oblíbené kapely. Čekají nás i nástroje pro rychlé odpovědi s šablonami s předpřipravenou odpovědí. Sledujte tedy novinky!

Podpořte reklamou organické příspěvky na Instagramu. Týká se to jen firemních profilů, ale na ty se také zaměřujeme. Co se stane v momentě, kdy reklamu spustíte? Všechny typy interakcí, jako jsou lajky, komentáře a sdílení se vám nově budou zobrazovat u originálního organického postu. Tím zase stoupáte o level výše. Reklamu si pak můžete vytvořit v Ads Manageru Power Editoru a optimalizovat na vytyčené cíle, jako je brand awareness, post engagement, reach či video views.

Když narazíte na zajímavý příspěvek na Instagramu, vytvoříte screenshot pro jeho následné sdílení? Sdílejte příspěvky na Instagramu z feedu rovnou do Instagram Stories. Klikněte u příspěvku na ikonu papírového letadla a zvolte možnost: Přidat do příběhu příspěvek. Tím máte hotovo. Umět dobře používat sociální sítě se rozhodně vyplatí.

crossmenuchevron-downarrow-up