E-commerce nám umožňuje snadno rozšířit počet svých potenciálních zákazníků tím, že dokážeme oslovit svou cílovou skupinu také za hranicemi České republiky. V tomto ohledu však vyvstává […]
V září letošního roku nastala velká změna. Facebook nadále nebude penalizovat reklamní příspěvky, jejichž obrázky obsahují větší množství textu. Kam nás to zavede? Dlouhá léta byl […]
Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy […]
Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem […]
Pokud se vám podařilo Business Manager úspěšně založit, podívejte se s námi jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru. Ukážeme si, jak to zvládnout […]
Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. […]
Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky […]
Pokud se ptáte, proč má mít Facebook raději jiný obsah než Instagram, pokusíme se vám to vysvětlit. Pouhé sdílení příspěvků není vždy zcela efektivní formou marketingu. […]
Facebook přichází s radikálními změnami pro inzerenty při práci s optimalizací rozpočtu na úrovni sady reklam. Změna má nastat v září 2019. Už nepůjde nastavit […]
Pokud používáte Facebook hlavně pro marketingové účely, v mnoha případech je třeba při prezentaci odkazů a Facebook reklamní kampaně použít fotografii, která musí mít specifické […]