Dostmedia
Poptejte nás

Rubrika: Facebook

Převratná novinka v automatickém překládání

E-commerce nám umožňuje snadno rozšířit počet svých potenciálních zákazníků tím, že dokážeme oslovit svou cílovou skupinu také za hranicemi České republiky. V tomto ohledu však vyvstává […]
Číst více

Facebook ruší pravidlo 20 % textu

V září letošního roku nastala velká změna. Facebook nadále nebude penalizovat reklamní příspěvky, jejichž obrázky obsahují větší množství textu. Kam nás to zavede? Dlouhá léta byl […]
Číst více

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy […]
Číst více

Jak v Business Manageru nastavit a spravovat způsoby platby

Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem […]
Číst více

Přidávání či založení stránek a reklamních účtů v Business Manageru

Pokud se vám podařilo Business Manager úspěšně založit, podívejte se s námi jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru. Ukážeme si, jak to zvládnout […]
Číst více

Co je to Business Manager a jak ho založit?

Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. […]
Číst více

Co je to messenger bot a jak funguje

Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky […]
Číst více

Máte stejný obsah příspěvků na FB i Instagramu? Zkuste to změnit!

Pokud se ptáte, proč má mít Facebook raději jiný obsah než Instagram, pokusíme se vám to vysvětlit. Pouhé sdílení příspěvků není vždy zcela efektivní formou marketingu. […]
Číst více

Radikální změny na FB v rámci optimalizace rozpočtu kampaní!

Facebook přichází s radikálními změnami pro inzerenty při práci s optimalizací rozpočtu na úrovni sady reklam. Změna má nastat v září 2019. Už nepůjde nastavit […]
Číst více

Jaké mají být rozměry fotografií na Facebooku?

Pokud používáte Facebook hlavně pro marketingové účely, v mnoha případech je třeba při prezentaci odkazů a Facebook reklamní kampaně použít fotografii, která musí mít specifické […]
Číst více
Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up