Dostmedia
Poptejte nás

Jak začít s Google Ads

Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a více objednávek, což se odrazí i v obratu a zisku vaší firmy.

Hlavní výhody inzerce přes Google Ads

  • cenová dostupnost – u PPC reklamy si určíte, kolik za ni denně utratíte
  • založení Google Ads účtu, vytvoření inzerátů a spravování účtu je zdarma
  • přesné cílení na skupinu vybraných klientů a efektivita
  • platíte pouze za potencionální zákazníky, kteří poptávají vaši službu či produkt 
  • flexibilita při tvorbě inzerátů, rychlé změny textu, obrázku i pozastavení 
  • měřitelnost a vyhodnocování přínosu PPC reklam

Bez čeho se neobejdete

  • webové stránky
  • e-mail
  • vytvoření a nastavení účtu
  • nastavení platební země a časového pásma 

Založení kampaně

Vyplňte název, denní rozpočet, klíčová slova, titulek a popisek. Uveďte fakturační údaje, kontakt, platební metodu a zadejte částku na kredit. Nastavte si maximální cenu za proklik nebo automatické nastavení plateb kartou, kdy se po vyčerpání částky kredit automaticky znovu. Odsouhlaste podmínky, dejte Uložit a pokračovat.

Implementace kódů a nastavení

  • zapněte v účtu automatické tagování - Nastavení > Nastavení účtu > Automatické značkování
  • propojte účet Google Ads s Google Analytics - Nástroje > Připojené účty >  Google Analytics nebo Nástroje > Sdílení knihovna > Správce publika > Zdroje publika > Propojit s Google Analytics
  • vygenerujte remarketingový kód - Nástroje > Sdílení knihovna > Správce publika > Zdroje publika > Značka Google Ads > Instalace značky > Nastavit značku > Upravit zdroj > (vyberte standardní údaje nebo konkrétní atributy-parametry) > Vytvořit a pokračovat 
  • vygenerujte si konverzní kód - Nástroje > Měření > Konverze > Konverzní akce (vyberte typ, kategorii, hodnotu konverze a způsob instalace)  

Plánovač klíčových slov

Pusťte plánovač klíčových slov, Nástroje > Plánování > Plánovač klíčových slov. Zadejte klíčová slova a podívejte se, jakou mají hledanost.

Vytvoření kampaně

  • znaménkem + vytvořte kampaň a zvolte typ

Textová síť

Inzeráty mají ve vyhledávací síti textový charakter bez obrázků. Pomocí titulků a popisků popište produkt nebo službu pomocí klíčových slov. 

Obsahová síť

V obsahové síti si můžete vytvořit responzivní reklamu, která má titulek, popisek, obrázek a logo. Reklama se přizpůsobí velikosti reklamního prostoru a zobrazí se ve všech zařízeních. 

Videoreklama a mikrospoty

Nahrajte videoreklamu na YouTube kanál a propojte účet Google Ads s YouTube. Zadejte formát videa In-stream nebo Video discovery. Využít můžete i mikrospoty dlouhé maximálně 6 sekund.

Aplikace

V Google Ads můžete vytvořit kampaně propagující aplikace ve vyhledávání Google, obsahové síti, Google Play, na YouTube a jiných místech.

Smart kampaň 

Smart Display kampaň nebo chytrá obsahová kampaň umožňuje dodání podkladů k tvorbě inzerátů a reklamní systém vytvoří reklamy automaticky. Upraví cílení, cenu i klíčová slova. 

Nákupy a e-shop

Reklamy u e-shopů, kdy se inzeráty zobrazují vedle výsledků hledání a na partnerských webech, se zobrazují jako obrázek konkrétních produktů s cenou, stručným popisem a informacemi o prodejně.

Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up