Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a více objednávek, což se odrazí i v obratu a zisku vaší firmy.
Vyplňte název, denní rozpočet, klíčová slova, titulek a popisek. Uveďte fakturační údaje, kontakt, platební metodu a zadejte částku na kredit. Nastavte si maximální cenu za proklik nebo automatické nastavení plateb kartou, kdy se po vyčerpání částky kredit automaticky znovu. Odsouhlaste podmínky, dejte Uložit a pokračovat.
Pusťte plánovač klíčových slov, Nástroje > Plánování > Plánovač klíčových slov. Zadejte klíčová slova a podívejte se, jakou mají hledanost.
Inzeráty mají ve vyhledávací síti textový charakter bez obrázků. Pomocí titulků a popisků popište produkt nebo službu pomocí klíčových slov.
V obsahové síti si můžete vytvořit responzivní reklamu, která má titulek, popisek, obrázek a logo. Reklama se přizpůsobí velikosti reklamního prostoru a zobrazí se ve všech zařízeních.
Nahrajte videoreklamu na YouTube kanál a propojte účet Google Ads s YouTube. Zadejte formát videa In-stream nebo Video discovery. Využít můžete i mikrospoty dlouhé maximálně 6 sekund.
V Google Ads můžete vytvořit kampaně propagující aplikace ve vyhledávání Google, obsahové síti, Google Play, na YouTube a jiných místech.
Smart Display kampaň nebo chytrá obsahová kampaň umožňuje dodání podkladů k tvorbě inzerátů a reklamní systém vytvoří reklamy automaticky. Upraví cílení, cenu i klíčová slova.
Reklamy u e-shopů, kdy se inzeráty zobrazují vedle výsledků hledání a na partnerských webech, se zobrazují jako obrázek konkrétních produktů s cenou, stručným popisem a informacemi o prodejně.