Google nedávno zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání. Update má pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. Navíc klade větší důraz na obrázky, které […]
Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a […]
Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky […]
Od roku 2004, kdy Chris Anderson, toho času šéfredaktor časopisu Wired, poprvé použil termínu Long Tail, je v oblasti online marketingu, respektive search engine marketingu (SEM), zřejmé, že okrajové produkty a okrajové pojmy na internetu vlastně neexistují.
Jste podnikatel? Chcete uspět, dosáhnout prodejnosti, navýšit výdělky a zisky? Jste aktivista, zapálený občan, filantrop? Chcete prosadit své myšlenky, názorové hodnoty, podpořit dobrou věc, oslovit společnost a něco změnit? Nebo jste politik? Chcete prosadit svůj program, získat voliče, dostat se k moci? Ve všech těchto případech platí, že pokud chcete uspět, musíte lidem nabídnout to, co aktuálně chtějí, co hledají. Spojit vaše odpovědi s jejich otázkami.
Marketing a stejně tak online marketing je nejčastěji vnímán ve spojitosti s podnikateli, podnikajícími právnickými či fyzickými osobami. Marketing se při tomto chápání stává synonymem reklamy, obchodního sdělení, kterým jsou zboží či služby prezentovány a nabízeny zákazníkům, aby podnikatel vydělal.
Použití online marketingu samo o sobě nezaručuje dosažení kýženého výsledku. Online marketing a používané metody musejí být zvoleny a využity správně. I v této oblasti tak platí ono lidové moudro „dvakrát měř a jednou řež“. A hlavně platí: nezapomeň na marketingový plán!