Reklamní účet v Google Ads vám díky propagaci na internetu zvýší povědomí veřejnosti o vaší firmě, produktech a službách. Získáte více návštěvníků webových stránek a […]
Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy […]
Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem […]
Pokud se vám podařilo Business Manager úspěšně založit, podívejte se s námi jak přidat stránku nebo reklamní účet do Business Manageru. Ukážeme si, jak to zvládnout […]
Business Manager, zkráceně BM, usnadní život správcům a inzerentům na Facebooku. Umožní správu obsahu, reklamních účtů či produktových katalogů a má celou řadu dalších výhod. […]
Jedno je jasné. Zůstat ve spojení se stávajícími klienty a především navázat komunikaci s těmi novými je stále složitější. E-mail marketing už začíná stagnovat. E-mailové schránky […]
Pokud používáte Facebook hlavně pro marketingové účely, v mnoha případech je třeba při prezentaci odkazů a Facebook reklamní kampaně použít fotografii, která musí mít specifické […]
Nově můžete mít své konverzace na Facebooku více pod kontrolu. Messenger umožní vymazat odeslanou zprávu. Je třeba si ale dát pozor na následující věci. V […]
Založit si Facebookovou stránku je velmi jednoduché. Přesto můžeme vidět na mnoha profilech začátečnické chyby. Vyberte si správný profilový obrázek a podívejte se na základní […]
S platným Google účtem se můžete snadno přihlásit do služby Google Analytics přes přihlašování na této adrese. Pokud jej ještě nemáte založený, poradíme vám, jak na to.