Dostmedia
Poptejte nás

Vytvoření pixelu v Business Manageru

Pokud chcete s reklamami na sociální síti plnohodnotně pracovat, vytvořte si Facebook Pixel, který si přiřadíte k vašemu webu. Díky němu totiž budete moci své reklamy lépe cílit. Nezapomínejte, že se Pixel následně nedá převést na někoho jiného. Majitelem tedy bude vždy účet, který jej vytvořil.

Přihlášení do Business Manager účtu

Do vyhledávače ve vašem prohlížeči si nejprve zadejte url domovské stránky Business Manageru, nebo klikněte na odkaz business.facebook.com. Do účtu se lze přepnout i z vašeho soukromého účtu. V modré navigační liště, přes ikonu šipky směřující dolu v pravé části nabídky si v roletovém menu kliknete na název vašeho Business Manager účtu. Na zobrazené stránce následně použijete tlačíko Přihlásit se. Následně se přihlásíte se svými přihlašovacími údaji.

Nastavení firmy v Business Manageru

Abyste si mohli nasdílet nebo naopak požádat o nasdílení reklamního účtu někoho jiného, musíte mít ke svému Business Manager účtu přidanou svou primární stránku, za kterou vystupujete. To provedete velmi snadno. Na domovské stránce kliknete na modré tlačítko Nastavení firmy.

Vytvoření Pixelu v Business Manageru

V nastavení firmy Business Manageru zvolíte v levém panelu sekci Zdroje dat a následně zvolíte možnost Pixely. Pak už jen použijete tlačítko Přiřaď. Pixel máte v tuto chvíli vytvořený. Váš nový pixel si pojmenujte.

Dokončení nastavení Pixelu v Business Manageru

V tuto chvíli máte možnost si Pixel nastavit a vygenerovat si kód pro vložení na vaše internetové stránky. Nastavení můžete dokončit i později, nebo to už nechat na tom, kdo má s nastavením Pixelu mnohem více zkušeností. Pokud jste si Pixel vytvořili sami, patří jen vám a o data už v budoucnu nepřijdete. Pixel si můžete nasdílet, nebo si lze kódy pro vložení na web nechat zaslat emailem. V tomto případě klikněte na možnost Nastavit Pixel hned. Ve zobrazeném okně klikněte na odkaz Poslat pokyny vývojáři emailem. Facebook Pixel máme vytvořený a můžete začít efektivně pracovat.

Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up