Dostmedia
Poptejte nás

Zvedněte tržby ve svých e-shopech pomocí landing page

Už jste si osvojili umění tvorby landing page? Upevněte své pozice ve výsledcích vyhledávání, posuňte se o kus výš a zvedněte tak i své tržby.

Landing page je stránka přesně odpovídající určitému dotazu či účelu. A i když většina e-shopů považuje všechny svoje viditelné stránky, jako domovskou stránku, kategorie, podkategorie, články na blogu či parametry, nemusí to vždy stačit. Jak vytvořit stránku neviditelnou struktuře webu a k čemu ji pro marketingové účely potřebujeme? SEO konzultant vám vytvoří analýzu klíčových slov pro uvedené dotazy je třeba vytvořit landing page.

SEO a copywriting

Na řadu klíčových slov stačí optimalizovat kategorie. Zbývají synonyma nevhodná do stromové struktury či parametrů. Třeba ve spojení dámské kabelky do ruky, lze slovo kabelky zaměnit za tašky, taštičky, kabely, brašny, aktovky, dokladovky či batohy. Na všechny výrazy jednu stránku těžko optimalizujete. Landing page sice nebudou zobrazované na webu, ale ve výpisu produktů disponují obdobným, rozšiřujícím obsahem, tvořeným speciálně na vybrané klíčové slovo s upraveným popisem a on-page faktory.

PPC, ADS či Sklik

U placené reklamy cílíme na homepage, nebo jen na kategorie. Hledejte na každou reklamu tu nejrelevantnější vstupní stránku a zvyšte skóre kvality. Ušetříte za proklikzlepšíte pozice v PPC. Při tvorbě landing page svěřte seznam klíčových slov i PPC specialistům a klidně je nechte tvořit. Výsledky jsou viditelné a stojí za to. Jak se vyhnout zakázané duplicitě? Upravte on-page faktory a zvolte odlišnou posloupnost služeb či produktů.

Marketing

Landing page možná prvotně slouží pro výsledky vyhledávání, využijte ji ale i pro další marketingové nástroje. Vytvořte na webu stránku ke Dni matek a naplňte ji až po okraj všemi produkty s červenými srdci, bonbóny či květinami a doplňte ji lákavou akcí se slevou nebo dárkem zdarma. Landing page pak začněte promovat za pomocí sociálních sítí, remarketingu, newsletteru, bannerů a v rámci PPC také v obsahové síti. Landing page s cílením na různé typy svátků či akcí přinesou i vyšší tržby.

Jak na tvorbu landing page

Pokud nemáte SEO konzultanta na analýzu klíčových slov, využijte Sklik nebo ADS. Efektivitu zjistíte zadáním klíčového slova v anonymním režimu, v Search Console, Google Analytics nebo použijte nástroje pro měření pozic, např. Collabim. Seznamu zašlete stránku k zaindexování. Pro Googl ji zadejte do sitemapy, ručně přidejte skrz vyhledávač: Google add to. Dbejte na interní linkbuilding i správné interní a externí prolinkování.

crossmenuchevron-downarrow-up