Google nedávno zpřístupnil zobrazení událostí ve vyhledávání. Update má pomoci se získáním informací o událostech v jejich okolí. Navíc klade větší důraz na obrázky, které […]
Od roku 2004, kdy Chris Anderson, toho času šéfredaktor časopisu Wired, poprvé použil termínu Long Tail, je v oblasti online marketingu, respektive search engine marketingu (SEM), zřejmé, že okrajové produkty a okrajové pojmy na internetu vlastně neexistují.
Jste podnikatel? Chcete uspět, dosáhnout prodejnosti, navýšit výdělky a zisky? Jste aktivista, zapálený občan, filantrop? Chcete prosadit své myšlenky, názorové hodnoty, podpořit dobrou věc, oslovit společnost a něco změnit? Nebo jste politik? Chcete prosadit svůj program, získat voliče, dostat se k moci? Ve všech těchto případech platí, že pokud chcete uspět, musíte lidem nabídnout to, co aktuálně chtějí, co hledají. Spojit vaše odpovědi s jejich otázkami.
Marketing ani online marketing nejsou a nemají být o vtíravém nátlaku při honbě za penězi. Jedná se o umění představit podnikatele přirozeně veřejnosti a případné klientele a vybudovat jeho pověst. Podstatou je nechat se objevit a získat zájem o nabízenou práci. A i když mezi využívané metody patří také ty, které využívají přímé prezentace a vycházejí z rozhodnutí podnikatele vystavit se (banery, reklamy, spoty apod.), neméně významné jsou ty, které pracují s rozhodnutím potenciálního zákazníka a umožňují podnikateli být k nalezení.