Pokud chcete v BM spravovat způsoby platby, které používáte pro Facebook reklamy, zkusíme vám poradit, jak na to. Jde-li o správu plateb spojených s vaším osobním účtem na FB, pro hry, dary nebo Messenger, za FB reklamy můžete platit následujícími způsoby platby.
Způsoby platby lze kdykoliv spravovat v Nastavení plateb ve Správci reklam. Celkové výdaje na reklamy pak můžete mít velmi snadno pod kontrolou. Je třeba si nastavit limit účtu na výdaje. V případě, že dosáhnete stanoveného limitu, vaše reklamy se v danou chvíli pozastaví. Znovu se spustí ve chvíli, kdy limit zvýšíte. Pokud s někým sdílíte způsob platby či účet pro reklamu a nejste si jisti zobrazenými poplatky na vyúčtování, vyžádejte si informace. Může se stát, že někdo jiný provozuje samostatné reklamy a využívá váš způsob platby nebo účet pro reklamu.
V tuto chvíli je nutná Diagnóza nedostupné propagace. Přejděte na svoji FB stránku, najděte příspěvek, který právě chcete propagovat, a najeďte myší na pole: Propagace není k dispozici. Tam se vám zobrazí vysvětlení, proč se příspěvek v danou chvíli nepropaguje. Zjištěné informace a uvedené důvody vám pomohou napravit chybu. Může jít třeba jen o chybně nahrané foto ve špatném formátu.
Zobrazte si historii plateb, zkontrolujte, zda jste nedosáhli limitu pro vyúčtování, nebo zda není den měsíčního vyúčtování a zkontrolujte rozpočet. Zobrazte si historii plateb Oddíl Vyúčtování ve Správci reklam je místo, kde jsou informace o vyúčtování účtu. Uvidíte historii plateb a účtenky za platby. Pokud chcete informace o konkrétním poplatku, přejdete ve Správci reklam v oddílu Vyúčtování do seznamu transakcí. U poplatku klikněte na ID transakce a dostanete se k účtence. Na účtence jsou informace kolik, kdy a jakým způsobem jste platili. Jsou zde i poplatky, které se účtují několikrát měsíčně, někdy i po ukončení reklamy. U prokliků je to běžné.
Rozpočet je nástroj na kontrolu nákladů. Denní rozpočet je průměrná částka, kterou chcete na sadu reklam nebo kampaň vynaložit za den. Každá sada reklam má samostatný rozpočet. Dlouhodobý rozpočet je částka, kterou jste ochotni na danou sadu reklam či kampaň vynaložit za celou dobu jejího zobrazování. Ve Správci reklam v Nastavení účtu v oddílu Role u účtu pro reklamu najdete, kdo všechno má k vašemu účtu přístup. Ve Správci reklam v Nastavení plateb v oddílu Způsob platby lze i Přidat způsob platby, změnit, upravit nebo jej odebrat.