Dostmedia
Poptejte nás

Rubrika: PPC

PPC kampaně, jejich nastavení a výhody

PPC je zkratka z anglického pay-per-click a jde o platbu za proklik. Inzerenti tedy platí jen tehdy, pokud uživatel klikne na jejich PPC reklamu, ať […]
Číst více

Využití Google Assistant a Google Lens

Už jste se naučili využívat službu Google Lens? Podívejme se, jak vám může posloužit. Můžete se těšit i na novinky Google Assistant. Podívejte se, jak je smysluplně využívat.
Číst více

Remarketing: Opakování je matkou úspěchu

Není žádným tajemstvím, že každá reklamní kampaň cílí na konkrétní skupinu potenciálních zákazníků. Může cílit samotnou podstatou prezentované služby či výrobku, kdy je zřejmé, že reklama na alkoholický nápoj abstinenta nezaujme.
Číst více

PPC - rozumem k úspoře a výsledkům

Od okamžiku, kdy byla Douglasem Engelbartem v roce 1963 vynalezena počítačová myš a společností Apple následně masově rozšířeno její použití, dostalo se každému uživateli výpočetní techniky doslova přímo do ruky mocného nástroje. Vzniknul KLIK.
Číst více
crossmenuchevron-downarrow-up