Dostmedia
Poptejte nás

Rubrika: Facebook

Zprávu na Facebooku lze nově smazat. Jak na to?

Nově můžete mít své konverzace na Facebooku více pod kontrolu. Messenger umožní vymazat odeslanou zprávu. Je třeba si ale dát pozor na následující věci. V […]
Číst více

Jak založit Facebookovou stránku?

Založit si Facebookovou stránku je velmi jednoduché. Přesto můžeme vidět na mnoha profilech začátečnické chyby. Vyberte si správný profilový obrázek a podívejte se na základní […]
Číst více

Novinky v oblasti využití sociálních sítí

Mnoho užitečných pomůcek mají nejpoužívanější sociální sítě, tedy Instagram a Facebook. Ušetří vám čas, nabídnou nové statistiky i možnosti reklamy.
Číst více

Messenger Bot: Virtuální mluvčí

Online marketing je bez veškerých pochybností cestou, jak se představit zákazníkům, jak jim prezentovat své produkty a služby, jak si zákazníka udržet a přimět ho k návratu.
Číst více

Facebook: Změny 2018. Méně propagace?

V pátek, dne 12. ledna 2018 obletěla svět zpráva, podle které Mark Zuckerberg, šéf facebooku, ohlásil zásadní změny ve směřování této sociální sítě. Interpretace jeho vyjádření byla vesměs pozitivní: uživatelé se primárně mají dostat k příspěvkům svých přátel.
Číst více

Facebook: Dvě nástěnky

Od dob, kdy byl na facebooku spuštěn projekt Explore Feed (v češtině "průzkumník příspěvků"), který se ve formě ikony s raketou nejdříve projevil mobilním uživatelům a až následně těm desktopovým, visí ve vzduchu otázka, k čemu tato služba reálně slouží. Kam tato raketa vlastně směřuje?
Číst více

Facebook stránka jako obchod

Na Facebooku se dnes vystavuje kdekdo a s kdečím. Vývojáři sociální sítě se této myšlenky chytili a zavedli novou službu, díky které mohou být na Facebooku vystaveny také produkty nabízené k prodeji.
Číst více

Facebook: „Nevyčerpatelný“ prostor

Ve světě marketingu platilo a stále platí vždy jedno základní pravidlo: potenciální klientela, zákazníci a jiní odběratelé nabízených produktů a služeb, se hledá vždy tam, kde je, kde se pohybuje, a okolo bodů, kolem kterých se shlukuje. Historicky k tomu sloužily výstavní štíty na domech a náměstích, poutače a následně billboardy podél cest, následně inzertní tabule s plakáty a stránky periodického tisku a s moderní technologií také přijímače rozhlasového či televizního vysílání.
Číst více
Případová studie online marketingu
crossmenuchevron-downarrow-up